Tenta

Oj, vad konstigt det känns att vara tillbaka i världen där nästa prov är det mest intressant att prata om. Jag hade glömt hur skumt det är att planera och stressa upp sig för något som oundvikligen kommer närmre och närmre och när man väl kommit förbi det kommer nästa hinder att förbereda sig för. Det tar ju liksom aldrig slut! Eller ok, om sisådär 5½ år så, då ska vi nog ha lugnat ner oss över tentorna...

Ja, på måndag är första muntan. Den känns inte som den kommer bli så blodig, eller jo ganska blodig blir den väl eftersom vi ska leka med inälvor, men jag tror inte den blir så svår. Det är den skriftliga tentan nästa fredag som är den riktiga utmaningen. Jag måste dock säga att efter att ha kikat lite på tidigare års tentor är jag inte så orolig för den heller. Jag har trots allt 9 dagar på mig att smälla in allt det jag inte riktigt fattat och tragglat än. Ska nog ordna sig fint...

Ikväll ska jag dansa lindy hop för första gången på en bra stund. Finns en rätt stor klubb i stan som har lite socialdans på tisdagar, det ska bli skitkul! Hoppas bara att det inte är allt för lite eller allt för oengagerade människor där, så att det blir nått dansa av.

Har i alla fall bokat första resan tillbaka till moderlandet - eller kanske staden nu för tiden - kommer hem helgen 16-18 oktober. Boka in det nu, allihop!

Förvirrad respons
Postat av: Njorun

Om du säger "moderlandet" och menar Alingsås, så är det ju skittyfft. Jag är också hemma den helgen!!! wooooop!



älska

smeka

sakna

kyssa på bröstvårtor

2009-09-22 @ 21:56:30
URL: http://njorun.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0