Muntat

Jess, så har man klarat sin första muntliga tentamen. Rätt smärtfritt får man väl ändå säga. Jag fick stå där och dra i en mink-penis och visa runt lite i hur han fungerade och sen samma sak med damen. Så fick jag också köra en speed-version av kranium och kotpelare eftersom vi då hade väldigt dåligt med tid. Men gött! Nu är den i alla fall över och ja kan fokusera på den riktiga tentan på fredag.

Man kan ju tro att det bara är hårdplugg, ingen vila bara krvstoppa men så är väl kanske inte helt fallet... Igår till exempel pluggvägrade jag och låg o fes i sängen hela dagen med filmer o grejer innan ja stack iväg o träffa lite folk från klassen för att se fler filmer. Sjukt skönt. Min kropp har verkligen svårt att klara att plugga på söndagar, konstigt det där...

Har erbjudande på 4 studentrum för tillfället, vet inte hur jag ligger till på dem än men ja håller tummarna som tusan för att de ska funka med nån av dem. Små sketna rum är det men jag längtar så efter något eget.

På fredag är det tenta o när jag är färdig väntar Ole på mig! Så sjukt kul ska de bli, vi kör minisemester o ska bo på hotell några nätter. Hur härligt sm helst. Blir väl säkert lite eftertentafest också, så det har förutsättningar för att bli en riktig höjdarhelg!

Förvirrad respons

Kommentera mera:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0