Berusade Funderingar

Man får väl börja överväga det där med att börja tycka om tjejer lite mer kanske...
Har just spenderat en kväll med en hel del sköna brudar och en hel hög sjukt ointressanta killar. Speciellt min granne var osedvanligt oskön. Jag märkte tidigt att han inte va nått att ha, men när han börja berätta om att prins Carl Philip gick i hans klass och att han hatade sossar blev det bara för mycket. Jag kallade honom borgarsvin och sen var den saken biff. Dessvärre var han så jävla överartig att han inte ens tog denna hint utan fortsatte att va artig även efter det. Jag undvek honom i mesta möjliga mån för att säga det milt...
Nej men en riktigt fin kväll ändå. Hittat en tjej som verkar riktigt lovande. Och göteborgare till på köpet! Jag ska kanske klara de här åren trots allt...

Förvirrad respons
Postat av: Tore

hahahahahahaha du har alltid varit den finkäsnliga tyden Panda, det jag älskar med dig <3 <3 Det finns hopp. Och göteborgare är ett relativt mycket enklare folkslag. :D Puss på dig!

2009-09-27 @ 17:37:17
Postat av: tore... igen...

hej o hå så bra jag stavar.... äh!

2009-09-27 @ 17:38:03

Kommentera mera:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0