Plugga

Konstigt. Idag för första gången sen tentan var jag rätt så taggad på att plugga. Ja vet att om ja går hem och sätter mig blir det nästan bara dator för hela slanten restan av kvällen och de va ja inte så sugen på, så jag satte mig med klasskompis Emilia och vi körde på.

Efter knappt två timmar var vi färdiga med den del i höll på med. Jag sa att jag gärna körde på lite till och när vi kollade efter något annat att pilla med hittade vi inget. Vi hade redan satt av två timmar imorgon förmiddag till några grejer vi behövde andra böcker till och skulle ha föreläsningn om, sen var det liksom ingenting kvar!

Vad är det här för snack om att det är så himla mycket jobb med veterinärlinjen när man inte ens kan få underhålla sig en eftermiddag med tragglande och vilja spy på skiten! VA?!

Dagens slappa ungdomar klarar ju uppenbarligen ingenting... Det var bättre förr... Grummel...

Förvirrad respons
Postat av: Lina

Jag lovar att påminna dig om detta inlägg om ett tag när du svär och drunknar i plugg, var så säker! ;-)

2009-10-13 @ 23:05:56
URL: http://linamusique.blogg.se/
Postat av: MammAnn

En poäng till Lina - minst!!! ;)

2009-10-15 @ 20:48:16

Kommentera mera:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0