När man är för lat för att plugga...

...kan man åka till Stockholm med ett par klassisar och kolla på en utsällning á la Salvador Dalí.
Låter ganska tufft tycker jag.
Sen blir det kinaresturang och kareoke på kvällen, vi får väl så hur det går...

Om två veckor ska jag hälsa på mitt älskade Oslo och jag längtar som fan!
Veterinärlinje i all sin ära, men Gud i himmelen vad bra jag hade det när jag var där. Inte en dag går utan att jag längtar tillbaka och önskar att jag kunde få både och. Kunde jag inte fått ta med mig allt jag älskar med Oslo och plantera det här hos mig? Eller kunde inte utbildningen och de svenska priserna kommit och bosatt sig hos mig i Oslo så att jag kunde fått stanna där istället?
Ja, det är frågor jag knappast kommer få svar på och om jag får dem suger de säkert.
Men om två veckor, då ska jag glömma allt vad Sverige och skola heter och party like it´s the summer of 2009!

Förvirrad respons
Postat av: Njorun

Jag röstar för veterinärlinje och svenska priser i Oslo!! ååå baby det hade varit perfekt. Du får inte sätta sånna dumma tankar i huvudet på mig..



Nu har jag redan börjat planera hur man lyckas med att flytta hela din skola till sofienbergsparken utan att någon märker det....



Längtar tills du kommer!!!

2009-10-24 @ 15:30:27
URL: http://njorun.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0