Färdig

Ja nu får det va färdigpluggat. Eller okay, det var det väl egentligen vid tretiden idag jag la ner, men jag måste säga att nu känner jag mig väldigt färdig med det här. Färdig med alla dessa jäkla latinska ord som jag bara fått trycka in i huvudet efter bästa förmåga. Alla dessa logiska och helt ologiska namn och bostavsföljder, böjningar och placeringar. Färdig att komma vidare och göra något annat. Färdig för att den här tentan ska vara skriven och över. Färdig för att Ole kommer!

JA! Imorgon när jag skrivit klart min tenta finns min Ole här och då ska jag cykla så fort jag bara kan in till Uppsala centrum och springa upp till hotellrummet som han ska vänta i. Väl där kommer jag nog att pussa honom tills han ber mig sluta. Nu var det fan 4 veckor sen jag åkte, det är svinlång tid utan den där disträa pojken utan överläpp!

Ja, vid den här tiden imorgon är jag antagligen ute med en massa skolfolk + Ole och vi dansar och dricker natten iväg. Fantastiskt att tentan äntligen är här!

Förvirrad respons
Postat av: tore

det låter sweet! hur gick tentan?? hur var helgen?? Puss!

2009-10-05 @ 18:33:48

Kommentera mera:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0