Längtat

Har stadgat mig lite i nya rummet nu. Fått in alla flyttboxar i ett hörn och sängen o resten av skiten i ett hörn. Kläderna har faktiskt magiskt landat vackert i garderoben och TV:n står fint på fönsterkarmen.
Sängen var en historia för sig... Första natten vaknade jag med 1-2 timmars mellanrum och fick fylla på sängen med luft. Sjukt dålig sömn med andra ord. Som tur är har man en magisk mamma som fixar allt. Puss!

Fått vaccinerat mig också. Stod ute i rusket i en timme och detta var tacken; en öm arm, nysattacker och...



...två förfrusna tår. Tack som fan.

Som jag har längtat efter att den här helgen ska börja!
Det är nästan så jag inte vill ha den alls för då är den borta sen, så mycket ser jag fram emot den.
Imorgon 7.20 går flyget till Oslo och hem åker jag inte förrän 21.30 på söndag. Sjukt vad nice det ska bli...

Fredagkväll blir det konsert och nästan alla jag känner i Oslo kommer va där. Nice.

Lördag och söndag kommer tillbringas med så mycket trams och så lite allvar som möjligt. Precis vad jag behöver...

Räkna inte med att höra från mig under helgen, jag kommer vara alldeles för upptagen med att va lycklig.

Förvirrad respons

Kommentera mera:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0