Vårdag

Vilken härlig dag jag haft!

Igår var det jobb och det gick riktigt fint. Nu är min vecka som boss över och den har gått riktigt bra. Får se om det blir någe mer med det eller inte. Var rädd att jag skulle fastna på jentekvell igår, men det visade sig vara avlyst så då gjorde jag snabbt lite andra planer med Ole, närmare bestämt öl, pizza, tv och Bundy-greppet. Niiiiice.
Blev som alltid med Ole en sen kväll, kul att kunna snacka hela natten om en massa strunt.

Idag vaknade jag glad som en fis av att se solen genom fönstret. Efter ett försök till seriös frukost bestämde jag att idag ska man ut och gå, så Ole och jag gick på långpromenad ner till Aker Brygge och gick på hamnpromenaden. Vi var inte direkt ensamma där, men utsikten var helt fantastisk och med solen genom solglasögonen är det svårt att känna sig något annat än lycklig över att våren kanske kommer i år också. 

Ska se till att packa så mycket som möjligt av mina tillhörigheter i lådor under de närmsta dagarna. Ska ta svängen om IKEA i veckan också och fixa lite nya möbler. Har en riktigt bra känsla om den nya lägenheten. Ska ta mig dit och se den nya soffan i veckan också, hört att den e najs.

Filmen var för övrigt grym, se den! Synd bara att Ivan sov sig igenom nästan halva filmen. Men så är det :)

Förvirrad respons

Kommentera mera:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0