Pokerfjes

Äntligen har man lite nyheter att rapportera!

Igår vann jag i poker över 4 segervissa gutter. Fick för det otroligt välbehövliga 200 kr som antagligen får gå rätt in i matkassan och ge mig lunch i ett par dagar nu. Sweeeeeet.

Ja, vi har ju fixat lägehet också! Fast det är ju inte riktigt lika coolt som föregående punkt.
Det är i alla fall en liten 2a som ligger helt galet centralt och för den får vi betala 4000 mindre i månaden än den vi har nu. Ehm... JA tack! Ska fixa med depositum i veckan och få igång flytten som alltså blir lite utspridd över 2-3 veckor. Skönt tycker jag. Tråkigt är att vi behöver skaffa en hel del nya möbler eftersom hyresvärdarna här flippat totalt och inte tänker ge oss minsta krok från denna lägenheten. Det ska nog gå bra ändå, senast i natt blev jag ebjuden en soffa av en kompis. Han var full så jag tvivlar lite på kvaliteten i erbjudandet, men det är ju klart värt ett försök. Inte ofta någon erbjuder att slänga en soffa på en!

Så till det roligaste nyheten; jag kommer hem om två veckor! Då vill jag träffa ALLA!
(Ja, mamma, jag kommer faktiskt hem då. Ska inte gå på centerbalen så vi kan åka till Borås på lördagen)    :)
Okay, det kanske är att översatsa lite, men det skulle va så kul att träffa er i gymnasiegänget jag inte sett på så länge. Är det någon som är sugen? Är ledig på lördagskvällen den 21e och då önskar jag mig tokig fest och hundra internskämt :)
Hoppas att ni är sugna, lediga och girade!

Nu ska jag gå ut till Hanna och berätta att jag är vaken.

Förvirrad respons

Kommentera mera:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0