Invigd

Igår tog vi en Late Night Snack i nya lägenheten och passade på att inviga den lite.

Ivan och Hanna hade först lite svårt att komma varandra nära



Men efter Ivans instruktioner...



...gick det snart mycket bättre



Sen plockade vi fram vinet och skålade. Till och med Edvin var där



SKÅL!



Romantiska skålen



Sen åkte tomteblossen fram och partystämningen nådde sin kulmen



Alla ska va med. Fast Hanna ser mest rädd ut. Som ett barn som åker berg- ch dalbana, de skriker så de nästan skiter på sig och sen vill de åka en gång till. Och en gång till. Och....



JC, Petter och Øystein kom förbi och gav en tumme upp. (Det var bland annat killarna till vänster härjag slog i poker. Ha. Ha.)


Nej nu får det vara nog med det här tramset. Nu ska jag iväg och slita för brödfödan.
Fick förövrigt lön igår, näsan 7000 mer än jag väntat mig! Så om jag inte börjat tjäna något otroligt mycket betyder det att mitt skattkort kom in i tid. Och verkligen i rättan tid också, har inte råd att inte få mina pengar nu. Så tack Clas och vi ses snart.

Förvirrad respons

Kommentera mera:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0