Flytta

Nej men det är väl dags att sätta igång nu kanske. Får packa ner mitt lilla liv här i alldeles för små papplådor och märka dem efter bästa förmåga. Något säger mig att den förmågan kanske kommer va lite för dålig, så jag får gissa när jag packar upp igen, men det löser väl sig. Är ju inte så länge till det ska packas upp trots allt.

Igår var vi på IKEA och rekade inför den stora handeln imorgon, hittade en massa svinbra grejer och några mindre bra grejer som kanske ändå måste få gå. Imorgon ska vi låna bil och släp och flytta min säng. Det är väl ändå då man flyttar på riktigt på nått sätt. Mitt hem är där min säng står, tror jag att någon vis människa någon gång har sagt. Eller så var det jag.

Har vart så konstig de senaste dagarna. Får svindel när jag sitter stilla och blir sjösjuk på torra land. Var nära på att välta igår när jag skulle plocka upp en grej för att jag inte hade någon uppfattning om hur långt jag lutade mig. Sjukt obehagligt och jag hoppas att det snart går över. Ett par stycken på jobbet har haft virus på balansnerven det senaste och även om jag inte tror att det är det blir man lite paranoid av sånt. Usch.

Nu har jag till och med skrivit här. Inga undanflykter kvar.
Jo, måste äta.
Puuh... Kan skjuta på det lite lite till...

Förvirrad respons
Postat av: sabbe

JÄCLar nice blogg layout nu ju :D

2009-03-21 @ 11:14:49
URL: http://sabrina.nu
Postat av: Amanda

Thanx! Eller jao, Hanna hälsar tack ;)

2009-03-21 @ 15:42:20
URL: http://projectoslo.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0