News

Woohoo! Æntligen tv igen!
Igår jobbade jag kvæll så att jag kunde vara hemma nær tv-installatøren kom. Det tog honom 15 min att både hitta och løsa problemet som gjort att vi inte haft tv-signal på 2 månader. Kænns ju skønt.

Ska bli avsultningsfest før Linn, Ola och Tore som ska ivæg alla tre. Ola har ju redan slutat och børjat på Dell, Linn har totalt trøttnat och ska jobba på dagis och Tore ska ivæg till Mexico i 3 månader før att studera. Skitungar. Tre riktigt hærliga arbetskamrater som førsvinner samtidigt.
Ær en hel del førændring på gång på jobbet nu, men det kan jag inte skriva så mycket om del før att inget ær riktigt bestæmt och dels før att det tydligen ær ganska hemligt. Men om vi får ny chef snart eller inte ær det ingen som vet. Det ær faktiskt lite speciellt. Men det løser væl sig.

Nu ska Ivan och jag æta pizza. Det ær ju typ Norges nationalrætt.

Imorgon åker Peter till alperna. Jævla skitunge.
Men jag ska till Hemsedal i April så det kænns lite mer okay då.
Och så køpte jag en Wake Up light hæromdagen før 130 kr. Digg.
Och så håller jag på och plockar ihop till ett helt discoset hemma. Digg det med.

Förvirrad respons
Postat av: Lina

Saknar dig också! Kommer du hem nåt innan vi åker till Hemsedal? Annars får jag väl hoppa på första bästa buss till Oslo :-)

2009-01-18 @ 22:13:56
URL: http://linamusique.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0