Kvällens smartaste konversation

*Uppspelt* "Hanna, titta! Om jag skjuter fram bröstkorgen så här och plutar med läpparna ser det ut som att jag har stora tuttar!"
*Förstående moder-tonen* "Haha, ja det har du rätt i."
*Imponerad* "Jag har ju bröst nästan lika långt fram som jag har tår"
*Drömmande* "Jag minns när jag var liten, tittade ner och tänkte att när jag inte ser mina tår längre så komme jag har så här stora bröst"  *Visar menande med händerna* "Jag menar, så kul var det liksom"
*Tveksamt* "Hanna. Kan du inte se dina tår?"
*Kort* "Nej."
"..."

Förvirrad respons
Postat av: Lina

Haha, klockrent! Var för övrigt tvungen att pröva, och jag ser mina tår =D

2009-01-09 @ 23:47:35
URL: http://linamusique.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0