..och så kommer den där oväntade twisten på slutet och så är den visst inte så oväntad ändå och trots att man gör en till är det ingen som applåderar.

Idag upptäckte jag något konstigt. Obehagligt, if you will.

När jag blir uttråkad eller rastlös städar jag.

Det är verkligen inte något jag är känd för och jag vet inte riktigt vart det kommer ifrån. När det först började hända trodde jag det bara var ett konstigt ryck till följd av att jag precis flyttat hemmifrån, men nu har månaderna gått ett tag och efter att ha lämnat Simpson för att gå ut i köket och göra fint efter två dagars matlagning och till slut märka att man städat hela skiten och nu har Alla Älskar Raymond börjat istället, då vet man att något konstigt har skett. Jag tycker inte ens om det programmet.

Det har du hänt två gånger på 1½ vecka. Vem vet vad som väntar härnäst...

Förvirrad respons
Postat av: Njorun

Det är faktiskt så att det är nästan.. nästan lite obehagligt rent i köket nu? :S



obehagligt för mitt samvete iaf.

2009-02-02 @ 22:34:09
URL: http://njorun.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0