Yiiihaaaw!

Se, se, se! Titta allihopa! Jag sitter och skriver från min egen säng!

Fick bredbandet inkopplat idag, hur gött som helst. Dessutom var vår vaktis här och fixade element, dörklocka och var allmänt bra att ha.

Och så ringde syster och sa att hon och pojkvän kommer hit nästa vecka, yey! Hannas syster på tisdag och min på torsdag, vilken vecka!

Nya chefen är toppen. Märks redan att han tänker få saker att hända, vilket är väldigt kul.

Lägenheten blir finare och finare. Kan inte tro att jag lagt 500 spänn på gardiner till mitt sovrum, men fan va fint det blev till slut ändå. Alla möbler är ihopskruvade och fastsatta och vi har till och med fått ut nästan all skit, antingen för lagring uppe på vinden eller för att spårlöst försvinna i det fantastiska kretsloppet jag kallar soptunna.

Igår var det årets mesta lurdag och vinnarna blev utan konkurrens Ole och Ivan! Ole kom med ett imponerande starkt bidrag och steg flera grader på respektskalan. Nice, man, nice.

Ivan fyllde dessutom år igår. Så klart ska världens största skojare vara född på världens störta skämtdag. För ett bra spök. Jag bakade kaka och dekorerade med grädde och M&M's så att det stod Ivan 21 år! Kände mig osedvanligt duktig och stolt över det.

Oj, tänk att jag verkligen inte har mer intressant att säga efter så lång tystnad. Tur att jag pratar lite med er mer på riktigt ibland också.

Ännu en couchsurfare landar här imorgon kväll. Jag låter som vanligt Hanna ta hand om honom och tänker spendera min helg på jobbet. Oh joy, oh laughter...

Förvirrad respons
Postat av: Anonym

I'm inviting all the Emilys and Tobiases in the whole wide world and we're comeing to invade you... '-_-'

2009-04-03 @ 17:49:11
Postat av: Amanda

Neeeeheeee! Ljugis :)

Blir bara en av varje, men det går bra.

2009-04-04 @ 19:52:17
URL: http://projectoslo.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0