Landa

Ojoj, før en drøy uke jeg har hatt ass!

Kom hem från Hemsedal i torsdags och har inte lyckats samla mig nog för att försöka skriva om det förrän nu. Och det är säkert bara för att annars måste jag städa.
Skidresan var helt underbar och jag kunde knappt vara mer nöjd. Gänget var gött som fan och mera göteborgare får man någ leta mer lupp efter, gott att tanka lite modersmål. Togs sjukt många bilder och har än så länge bara dem som ligger på min kamera, så väntar lite med bildkollage.

Helgen var också fin. Jobbade lördagen och det var lite segt, men efter det drog Hanna, Ole, jag och resten av Grünerløkka med oss engångsgrillen och gick till Sofienbergparken. Där var det fullt liv och en massa sköna människor med eldbollar, DJ-bås och dread-locks. Kände mig som hemma och det var precis som Ivan berättat, där behövde jag inte skämmas över mina krøller :)

På tal om Ivan så följer han med hem till Sverige på onsdag! Ska bli svinkul att via honom mina hemtrakter och jag hoppas skrämma honom lite med alla mina galna vänner också... Hehehe...

Något som är så gött med att bo här på Grüner är att men träffar så skönt folk. I parken fick vi sällskap av en man som kallade sig Mark Anthony och var från London/Jamaica. Han kom och satte sig hos oss och sen hängde vi i ett par timmar.
Dagen efter gick Ole, Ivan och jag på café och råkade hamna på grannbordet till halva Norges humorelit. Ivan var nära på att kissa på sig och tvingade oss andra att skratta jättehögt så att de skulle tro att han var en riktig höjdare på komedi! Ja, det är en tokig värld. Men nu måste jag nog städa trots allt.

Förvirrad respons

Kommentera mera:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0