Tillbaka

Nu är det Amanda som sitter vid tangenterna. Jag är tillbaka i Oslo igen efter ännu en halvslumrande natt på buss.
Hade sån tur att jag blev skjutsad av Peter och Jörgen till bussen i natt. Egentligen hade jag bara övertalat Peter, men Jörgen var uppe och vaken, fråga mig inte varför, så han hängde på. Fick en härlig farväl-burnout när de drog hem igen. Söt-Jörgen.

Var på jobbet idag och skrev kontrakt, fick nycklar och blev lite introducerad på området. Jag ska börja jobba på onsdag och då gå bredvid någon av de anställda i minst en vecka innan jag sätter igång själv. Spännande.
Det är ännu inte bestämt vilken avdelning jag ska ha ansvar över, men jag fick vara med och önska så jag ska kolla upp sortimentet lite bättre och fundera över vad som skulle vara roligast. Tror nog att det är elektronikavdelningen som lockar mest ändå, sånna prylar är invecklade och spännande. Hm, undra vem jag kan ha fått det intresset ifrån... ;)

Nu ska jag roa mig själv resten av dagen och fira att det inte tog mer än ungefär 3 veckor att få fast anställning och lägenhet i ett nytt land, känns som en riktig seger!
Imorgon blir det väl till att laga luncher och ha mig, måste ju bunkra lite i alla fall.

Sen får vi se när Ed dyker upp här igen.
Någon som vet? :)

/Andi

Förvirrad respons
Postat av: Hanna

Mindre än två dagar nu! Fattar du!! sinnessjukt. Ta en extra lång powernap så är jag i princip vid din sida :)



Du får leka med edvards bröstvårtor tills dess, ifall abstinensen blir för svår.

2008-09-29 @ 18:17:54
URL: http://njorun.blogg.se/
Postat av: Amanda

Iiih! Det är ju typ nu!



Va, får jag det? Grymt!

Det måste jag berätta för honom när han kommer...

2008-09-29 @ 18:47:51
URL: http://projectoslo.blogg.se/
Postat av: Tore

grymt bra jobbat babe! Saknar dig här hemma ju. :P Kärlek o pussar, you know how it goes.

2008-09-30 @ 01:08:57
Postat av: Tore

Grymt bra jobbat babe! saknar dig här hemma ju. :P Kärlek o pussar, you know how it goes

2008-09-30 @ 01:09:45
Postat av: ed

you guys scare me...

2008-09-30 @ 12:12:31
Postat av: Amanda

Jag saknar dig med snygging! Du kommer väl och hälsar på? Och jag vill se hur du bor nu också! Pusspuss

2008-09-30 @ 12:19:09
URL: http://projectoslo.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0