Jobb!

Nu har Amanda fått jobb!
Ringde idag från Clas Ohlsson och sa att de gärna ville ha mig där.
Verkligen skitkul, men hon har en intervju till imorgon på H&M som hon ska gå på innan hon bestämmer sig.

Nu ska bara Edvard få positivt resultat om sitt jobb också så är allt frid och fröjd.

Har blivit en del inredningsshoppande idag, är så himla fint här nu!

/EA-games (Challenge Everything...)

Förvirrad respons
Postat av: Hanna

Grattis Amanda darling! :D

Och jag flyttar upp om en vecka. Börjar jobbet dagen efter. tufft liv.



För övrigt blir jag lite lätt schitzo bara av att läsa era inlägg. vem fan är "mig" i det här inlägget när båda E & A omnämns i tredje person?



Kanske är jag språknazi, kanske är jag retarded. Summan blir den samma - En mycket trött Hanna ska stupa i säng.

2008-09-25 @ 00:19:37
URL: http://njorun.blogg.se/
Postat av: EA-games

Det finns inget jag, dummer ;)



Blir frymt när du kommer! Är det säkert att du inte behöver någonstans att bo ett tag? Du är väldigt välkommen om det behövs, hoppas du vet det.

2008-09-25 @ 01:36:47
URL: http://projectoslo.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0