Vem kunde ana...

...att en lugn hemmakväll en vanlig fredag skulle sluta i storaction med en rökfylld lägenhet och en svärande hyresvärd?

...att biokemi är så fullt av undantag?

...att en fest med teknologer, agronomer, landskapsarkitekter och veterinärer kunde bli så himla trevlig och framförallt skandalfylld?

...att jag lever lyxliv trots att jag är stundet och att det luktar weekend med finaste Hanna i slutet av månaden?

...att folk i den här staden bakisbrunchar ihop?

...att det skulle va så förbannat svårt att få tag i ett rum i en korridor i den här staden!?!

...att det skulle va så mycket styr att flytta tillbaka till sitt eget land?

...att tjejer verkligen är så stereotypa?

...att tjejer faktiskt går att umgås med?

...att jag faktiskt saknar min mamma?

Förvirrad respons
Postat av: Njorun

Vem kunde ana att lita Gorillamanda faktiskt verkar trivas i stora stygga Uppsala?



Sitter och letar efter rymm-bort-paket för halloween, det blir kjempekoselig! :D

2009-10-11 @ 12:44:27
URL: http://njorun.blogg.se/
Postat av: Anonym

Längesen jag läste och längesen jag kramade dig. Längtar :)

2009-10-11 @ 21:55:29

Kommentera mera:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0