Tänk att jag...

...snart ska få flytta! Det känns svinkul att flytta till korridor och jag ser verkligen fram emot att få lite nytt blod att bo med. Har ingen aning om vad det kan finnas för människor men jag håller tummarna för att det kanske kan va lite killar. Jag har ju inte direkt överskott på testosteron i min omgivning för tillfället och eftersom det är vad jag är van vid känner jag att det inte är helt långt ifrån att jag klättrar på väggarna snart. Då blir nog hyresvärden sur skulle jag tro... Nej det ska bli riktigt kul och speciellt eftersom jag inte kommer bo med någon jag går i skolan med så då slipper jag prata om bara det med dem - skönt!

Imorgon får jag tillbaka tentan jag skrev för 3 veckor sen. 100 spänn på att jag kuggade osteologidelen - nån som sätter emot?
Nej det känns inte jobbigt, vore nästan kul att plugga lite på det en stund istället för alla dessa abstrakta och konstiga saker vi har för oss i biokemin. Well well, klaga ska man inte göra nej nej.

Ikväll är det Disneyfest hos Emilia. Ska dit om en stund och se Mulan och Lejonkungen 1½ - sweet! Gött när andra människor heller inte har något vettigare för sig än att dega i soffan. Chips, läsk och fniss here I come...

Förvirrad respons
Postat av: m

2009-10-22 @ 22:07:15

Kommentera mera:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0