Ha!

Ikväll dansade jag med vad som måste ha varit mannen med sveriges i särklass sämsta taktkänsla någonsin. Det var något av det roligaste jag nånsin gjort! Jag råkade skratta honom högt i örat ett par gånger bara för att jag inte klarade att hålla mig.
Det bästa var nog när han gick in för de lite porrigare rörelserna, tittade mig djupt i ögonen med date-rapeblick och "rullade" med höfterna till sången i sitt huvud. Det bara gick inte att ta allvarligt och det var helt underbart undehållande.
Sedan spenderade jag resten av kvällen med att halvt undvika att dansa med honom igen. Det är en riktig konst det där, ska jag säga er. Att undvika äckliga gubbar som vill gnida sig mot en. Men kul är det! Ni borde prova!

Förvirrad respons
Postat av: Joel

Fördomsfullt...



Tänk på oss som föddes, ramlade, och pajade hela balansorganet.



Den enda dansen vi kan är gnidartryckaren. Tillåt oss glädje!

2009-10-16 @ 19:05:21
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/
Postat av: tore

Okej, jag är så galet trött och du skriver så bra. (vilket jag tycker även när jag är pigg!). Tack, skrattade gott. :D

2009-11-14 @ 21:52:09

Kommentera mera:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0