Splitter ny

Vilken helg det blev! Strålande väder och massa glada människor - härligt!
Peter knäppte en hel del bilder, men jag har inte fått dem så jag har inget att bjuda på.

Tillbaka på jobbet och har fått sorgebeskedet att Ivan sagt upp sig från Clas. Jävligt synd, men jag hoppas ju att jag också ska sluta snart och, ta i trä, komma in på veterinärlinjen nånstans så det blir väl kanske inte så illa.

En kul nyhet är ju dock att Ole inom kort kommer att flytta till Oslo och, inte mindst Grünerløkka! Ska bli svinkul och vi kommer kunna hitta på en massa dumt. Tror vi ska skapa ett crew; Ivan, Hanna, Ole och jag. Vi skulle rocka...

En ännu gladare nyhet är att jag igår gjorde årets köp - en longboard!
Ni anar nog inte djupet av min glädje över denna vackra, snygga, tuffa, häftiga och balla träbit. Jag känner mig som kungen av universum just nu.

Och ikväll ska jag dansa för första gången på över en månad. Fy tusan vilken bra dag det här är...

Förvirrad respons

Kommentera mera:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0