Dagens träningstips

Idag har jag inte mindre än två träningstips till alla er soffpotatisar där ute som inte hade vett nog att vara här och fira 17 mai och melodifestivalvinst med oss. Läs och lär.

- Slå vad med dina vänner om att du inte kan gå ner 3 kilo genom att springa 30 min om dan i 30 dagar. Svinsmart move och verkligen bästa moviationskicken, tydligen.

men min personliga favorit är:

- Ta med dig 3 vänner, en engångsgrill, en heliumballong i form av en gul svamp och lite korv till en park nära dig, skratta tills du får kramp i magen, skratta lite till och pusta efter andan. Effektivt som fan, jag har massa träningsvärk i magen idag.


Natinaldagens klart gladaste bild:



Norsk flagga, norsk sløype (den lilla vimpeln över tutten), vissla i munnen och Svampbob på släptåg.


För fler bilder och vidare utläggningar om både 16 och 17 mai, se Hannas fantastiska blogg.

Förvirrad respons
Postat av: Peter

Åh, inte visste jag att Anton skulle till Oslo o fira 17 maj med dig :) För det är väl han som flyger ovan din högra axel? Kram! Vill prata med dig!!!

M

2009-05-19 @ 21:57:45
URL: http://projectoslo.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0