Spänning i vardagen

Jag tänkte lägga upp lite bevis på hur spännande det kan vara att jobba på Clas Ohlsson genom att visa lite vad mina arbetskamrater hittar på.

Jag berättade nog att jag i förra veckan fann mitt skåp inpackat bakom ett enormt klistermärke, så här såg det ut:



Och igår när jag skulle käka lunch kom Ivan inspringandes med ett påse, sa åt mig att titta bort och sen fixade han bakom ryggen på mig en stund. När jag fick titta igen hade han gjort det så mysigt och fint för oss tre som skulle ha lunch ihop. Han är en riktig fjäskis, men jag gillar det! :P



Levande ljus med vilda-bär-doft och godis, vad mer kan man önska sig?


En riktigt god nyhet, som många säker redan upptäckt, är att Edie och jag äntligen fått våra norska telefonnummer! :D
Detta betyder att vi nu slipper se våra livs besparingar rinna iväg med varje fjuttigt sms vi skickar. Gött!

Här är de i alla fall:

Amandas norska nummer: 004741374704

detta är dock inte att förväxla med

Edvards norska nummer: 004741374701

Så löjligt lika är de!


I helgen blir det bowling med ett gäng från Classe. Och kanske får jag besök. Edvard ska hem till svenneland.
Allt är fint.

Förvirrad respons
Postat av: Hanna

Amanda babe. Jag har visst känslor för dig. Varma, fuktiga heta känslor.

2008-10-23 @ 00:11:07
URL: http://njorun.blogg.se/
Postat av: h-f

åh. så mysigt. tänk om man fick sån lunch varje dag ? (:

2008-10-23 @ 12:21:41
URL: http://ishav.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0