Söndag

Ojojoj vilken söndag det är idag...
Vaknade hos Ola och Linn imorse. Efter gårdagens fest var vi alla väldigt... hrm... trötta och tog det lugnt, slappade och hade det gött.
Det blev en massa tv-tittande och grymtande. Härligt.

Skulle egentligen träffat Sandra inne i stan efter det, hon är här på besök nu, men vi gick om varandra och så dog min mobil så det blev aldrig av. Synd, men vi får väl ses nästa gång.

Ja just det, jag borde väl nämna något om utgången i bowlingtävlingen igår. Gick väldigt mycket som väntat.
Givetvis krossade jag dem alla.
Roligast av alla att slå var Ola, han blev så härligt irriterad. Fast egentligen var det väldigt väldigt jämnt i andra serien. Första slog jag honom och mot slutet av andra låg vi sida vid sida. Så när det var dags för mig att slå mina sista slag tar tiden slut och jag hinner inte slutföra. Otroligt irriterande!!
Detta gjorde även Ola så irriterad att vi bestämde oss för att ta en rematch bara vi två senare i veckan. Det bara måste ju avgöras fair and square. Han måste ju få se vem som är boss.
På tal om det gick de flesta av hans samtal med mig igår ut på att "gör du inte si och så så får du ingen lön!"
Haha, han älskar att känna att det är han som håller i trådarna.

Nu ska en ny arbetsvecka påbörjas. Mycket att göra på jobbet.

Idag är det min namnsdag.

Förvirrad respons
Postat av: Mor

JAG VET ATT DET ÄR DIN NAMNSDAG!!! (men jag vet också att jag missade skriva det i messet innan -dåååligt) Grattis Amanda Fredrik ;)Puss o kram från din mor

2008-10-26 @ 20:01:19

Kommentera mera:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0