Psyche out

Tidigare i veckan frågade Linn på jobbet om jag ville hänga med och bowla till helgen. Givetvis ville jag det!
Sen visade det sig att det var en grej för alla på jobbet, vilket gjorde det ännu roligare!
Det blir, som jag skrivit om tidigare, mycket pranks på jobbet och även en hel del grabbig attityd. Detta passar ju givetvis mig som hand i handske. Därför körde jag i denna situation stenhårt på inställning kille och har lyckats psyka en kille på jobbet så underbart bra!
Det började med att jag sa att jag skulle klå honom i bowling. Han skrattade och sa att det skulle jag nog inte. Jag fortsatte de följande dagarna och tyckte mest det var lite småkul. Tills jag märkte hur mycket det påverkade honom!
Häromdagen ringde han mig när jag satt och åt här hemma, bara för att fråga vad jag brukar få i snitt när jag spelar. Och igår fick jag höra av en annan kille på jobbet att han hade frågat runt blend de andra om det var någon som visste om jag hade spelat profissionellt!
Jag är så jävla grym på att manupulera människor! :D

Ärligt talat spelar det nu väldigt liten roll om jag slår honom i bowlingen eller inte. Jag har redan vunnit.
Och det, mina vänner, är the power of the mind!


Förvirrad respons
Postat av: Mor

Din elaka häxa! Men hoppas du klår honom ;) Har längtat efter livstecken, det är så konstigt tomt när du inte skriver varje dag. Abstinens!!!

kram M

2008-10-25 @ 14:06:05
Postat av: tore

amanda du är en riktigt elak människa. jag älskar dig.

2008-10-29 @ 22:58:27

Kommentera mera:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0