Grillkväll

Jepp, nu har Amanda vart på sin första norska grillkväll. Ruggigt trevligt. Och skrämmande likt en svensk grillkväll. Förutom att man måste koncentrera sig lite mer för att fatta vad folk säger.
Var en väldigt oväntad kväll dessutom. Ola fick för sig imorse att det skulle vara trevligt, så har frågade alla under dagen och fick med sig ett gott gäng hem till sig och Linn. Det blev korv, bröd, tilltugg och lite öl. Härligt att dricka lite med sina överordnade :P

Dock blev det lite extra minus på sömnkontot igen. Fast det tog jag ju nästan igen genom att vakna 6.58 imorse. Ska ta bussen 7.06. Sprang ut genom dörren vid 7.03, så det gick bra men det var verkligen ingen go start på dagen.

Nu längtar jag till Sverige. Till er. Till min säng. Och Ljus i Alingsås! Det ska bli härligt att se.
Hoppas jag får träffa många av er i helgen! (Vet i och för sig inte riktigt vilka det är som läser den här bloggen, jag kanske inte alls vill träffa er...)

Förvirrad respons
Postat av: Mor

AMANDA!!! Din slarva! Skulle gärna velat se din frisyr där på morgonen, förresten - för du hann väl knappast räta ut fårlockarna på 5 min ;)

Du är sååå välkommen hem, vi längtar!

kram MammAnn

2008-10-16 @ 12:17:45
Postat av: Amanda

MAMMA! Din slarva! Du sitter väl inte och surfar på min blogg på arbetstid!

2008-10-16 @ 19:07:46
URL: http://projectoslo.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0