Giant lover??

Oj oj oj oj oj... nu var det länge sedan jag skrev i bloggen. Japp, det är dags för Edvard att bidra med sina tankar igen!

De senaste veckorna har varit både intensiva och lärorika. Jag har numera sagt upp mig från jobbet som försäljare och har precis börjat på ett nytt jobb.

Jag var på intervju i tisdags kl 12:00 en bit utanför Oslo. Intervjun gick bra och de ville att jag skulle börja dagen efter men....      ...     ... ja det finns ett men... alltid dessa men...

Det hade tydligen varit en annan kille där som de också hade tyckt om väldigt mycket så han och jag skulle få jobba veckan ut (dvs ons-fre) och "tävla" om vem får platsen. Alltså de ville lära känna oss och sedan bestämma sig. Det kändes såklart lite jobbigt men det fick vara okej, "I need a job damnit!!" =P

Dagen efter snöade det i Oslo på morgonen. Jag gick upp en halvtimma för tidigt som jag alltid gör för att jag vil gå in till centrum och ta bussen. Det är viktigt med lite konditionsövningar, det blir faktiskt en timmas promenad om dagen =)

Snöovädret tog i ännu mera medens jag satt på bussen mot jobbet. Efter ett tag så stannade busen och rörde sig inte mer. Efter en stund gick jag fram till buschauffören och frågade varför de stod stilla och såg i perferin att det stod en buss i backen till vänster om oss. Den hade tydligen fått något problem och stod ivägen för min buss. Jag bestämde mig för att det var bättre att gå så jag bad busschaufören att öppna och hoppade ut i snöslasket.

På vägen upp för backen så insåg jag vilket bra val det var att gå. Det var kaos hela vägen! 3 bussar stod i backen varav alla hade slirat för mycket och därför inte kommit någon vart. En buss hade även klämt en pickupp in mot en bergsvägg utan några större skador dock. Jag fortsatte förbi mot jobbet. Jag var jätte stressad såklart efterssom jag inte ville komma sent första dagen, speciellt inte när det är lite av en tävling mellan mig och den andre killen. När jag kom fram ca 10 minuter sent så visade det sig dock att jag var först. Kontoret var låst och jag fick vänta 10 minuter tils de kom och öppnade vilket var skönt.

Väl inne så fick jag lära mig mina arbetsuppgifter och dagen började flyta på tils jag kom att tänka på en sak:
-"Vart är den andra killen någonstans?"

Jag frågade och det visade sig att han hade inte varit intresserad längre vilket innebär att jag fick jobbet!! Grattis til mig!!

Åh just det en sak till.. jag misstänker att ni är lite fundersamma över vart jag jobbar?
Hihi, jag sparade det bästa till sist... jag jobbar på kondomeriets lager! Japp, jag packar sexleksaker hela dagarna! =D
Det finns så många groteska dildos där ute och roliga dildos och fan hans moster =P Många roliga filmtitlar också såsom: "Musbussen", "Kåt på riktigt 3" och mycket mer =)
Min favorit dildo hittills är "giant lover" som är en typ 40 cm lång lila penis som har typ 4 cm i diameter =P

Jag har jätte härliga arbetskamrater som jag redan skojar runt med. Av någon outgrundlig anledning så har det varit mycket snack om sex på jobbet...I wonder why? =)

Oh, and by the way så har jag 50% personalrabatt så om ni behöver lite leksaker var inte rädda för att fråga! =D I mean it!
Kolla in www.kondomeriet.no ;)



Snöig bil en tidig Oslo-morgon




Grönlandsparken i snö




Busskaoset påväg till jobbet, observera den inklämda blå pickupen




Mer snökaos, här kör bilarna på trottoaren där jag går



Imorgon blir det Sverige igen för mig , men jag skriver igen nästa vecka!!

Puss Ed

Förvirrad respons
Postat av: Isabella

HAHAHA! Hade ingen aning om att du var i Norge och härjade. Spännande! Har funderat på att kanske dra till norge o sommarjobba. Jag får väl följa dina historier o se om det är värt det. Hoppas du har det bra! //Jonsered Issa

2008-11-03 @ 23:03:24

Kommentera mera:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0