Första dagen

Nu har jag haft första dagen på Clas Ohlson.
Det har vart grymt!
Jag trivs verkligen svinbra än så länge och det känns som att det är en plats jag passar på.
Fick gå på upplärning med ass. butikschefen idag, det gick riktigt bra. Enligt honom var jag typ ett underbarn på att lära mig grejerna, men jag tyckte mer att det lät som att andra varit efterblivna. Tydligen hade vissa andra gått på upplärning i två veckor och ändå inte fattat saker jag klarade på första dagen. Låter som att en del konstiga människor har jobbat där...

Ska i alla fall jobba 7-15 torsdag, fredag och 8.30-16 lördag och sen får vi väl se om jag behöver gå en hel vecka upplärning eller om de tycker att jag kan börja på schema redan då.
Fick köra truck idag också. Kul. När jag plockade ner sakerna på översta hyllan - 5-6 m upp - var han mer nervös än jag. Tänkte att jag nog inte borde säga att jag "faktiskt bara kvaddat tre bilar"  :)

Kräftskivan igår ble förövrigt jättetrevlig. Bara jag, Ed och Jessica men det räckte så bra så.
Ikväll ska Ed och jag gå på promenad i parkerna och på Karl Johansgate. Ska tydligen vara väldigt fint där på kvällarna.
Och så flyttar ju Hanna hit idag! :D

Nej nu ska jag slappa lite. Klockan ringer ju trots allt 4.50 imorgon bitti, så jag får ta igen mig lite innan kvällens strapatser.

Frid och förståelse åt er.

Förvirrad respons
Postat av: cecilia

heter han ass?



hahahaha, made my day!

2008-10-02 @ 11:58:52
URL: http://heyholetsgo.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0