Det är så jag säger det!

Och vilken kväll det var igår!! Det var riktigt härligt att se Håkan igen! (Edvard som skriver detta inlägg)

Det började med att jag gick till Jessica. Jag tänkte vara där till halv sju men jag missbedömer altid tiden det tar att gå hem till henne och kom en kvart försent =P Hon bor ju trottsallt bakom kungligaslottet på toppen av karl-johan så det är en ganska så bra bit ifrån oss.

Jag kom dit runt 18:45 och vi pratade lyssnade på skön musik och drack lite rödvin. Det bar av mot Sentrum Scenen i Oslo runt kl 20 och vi kom in snabbt utan att behöva köa någon längre stund. Konserten började runt kl 22 och sen var det dans hela kvällen!

Han spelade "Precis som romeo" och "Minnen av april himmelen" det är två låtar som jag så länge har velat se live! Och nu fick jag äntligen det!=D Det blev en ca 90 minuters lång konsert också avslutade de med ett par extranummer och jag tänkte för mig själv när det var ganska uppenbart att de skulle sluta: "Fan kan de inte spela det är så jag säger det?? Det hade varit pricken över i:et. Och vad tror ni händer...? Jo Håkan plockar upp micken och avslutar med den bästa låten de någonsin skrivit!! "Det är så jag säger det"

Efter det så gick vi till Tricken och åkte hem till en tysk kille som går i Jessicas klass på en fest. I och med att han var tysk och hälsar på hemma ganska ofta så hade han massor utav sprit och det bjöds hejvilt! =D Det blev en väldigt lyckad kväll och jag kom hem runt kl 03:00. Nu är det dags att städa lägenheten!=)

Kram på er! 


Förvirrad respons

Kommentera mera:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0