Att trivas

Jag trivs så bra på mitt jobb!

Har varit riktigt seg i huvudet idag - misstänker att jag har en förkylning på G - men ändå har jag gått omkring och varit glad och nöjd. Jag har nämligen helt underbart härliga kollegor!
Hela tiden håller de på och lurar på något, retas, skräms eller bara irriterar. Konstiga meddelanden via internsystemet i datorn, fejkade telefonsamtal från kunder, skrämselattacker bakom dörrar, konstiga lappar och bara allmänt härligt beteende!
Är dock ruggigt trött nu. Ska bli skönt när jag från och med nästa vecka jobbar 8-16 varje vardag och inga helger. Det betyder att jag kan åka hem vilket helg jag vill! Det betyder och att jag kommer hem på din födelsedag, mamma :)
Vill du kanske önska dig något Clas Ohlsons sortiment? Eller vill du bara välja random sak från julönskelistan pappa säkert redan är på sida 4 med?

;)

En tråkig sak är väl att Edie inte verkar trivas lika bra på sitt jobb.
Men jag tänker låta honom skriva om det själv.
Nu ska jag försöka skaffa mig ett norskt bankkonto.

Förvirrad respons
Postat av: Mor

Ja, och skaffa dig en telefon med norskt nummer så jag vågar ringa dig nå´n gång också!!! Kul att du trivs så bra och vilken flax du har som får dagtidsjobb. Är det bonusen för att du fick hushållsavdelningen? Ed kunde väl ta H&M-jobbet och vika lite kläder i stället ;) Pappa log förläget när jag frågade hur lång hans önskelista från CO var;) Men för egen del - ingen aning. Hitt´på nå´t!

Klem fra mor din!

2008-10-09 @ 20:20:10
Postat av: Hanna

Jepp, är i alingeby och kollar på de fina ljusen. Har tusen och en grejer att fixa :) men sedan får vi ses!



Jag har ett sånt sug att bjuda er på gulash, vet ej varifrån detta kommer. Vi får hoppas att det går över annars kanske jag till och med försöker mig på att laga ungersk mat.

2008-10-10 @ 00:09:50
URL: http://njorun.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0