Stormigt

Oj, det är mycket som händer just nu.
I fredags började det storma ordentligt på jobbet i och med en del problem med chefen. Får enligt mitt kontrakt inte skriva om det här på bloggen dock. Men det är en väldig karusell och den gör att det är lite konstig känsla på jobbet...

I alla fall. I helgen fick jag besök, Peter kom upp och hälsade på. Fredagen gick i chipsets tecken då vi båda var slitna efter en lång vecka, men på lördagen drog vi ut. På dagen var vi ute på promenad i flera timmar och upptäckte Oslo. Var runt på Karl Johann, nere på Aker Brygge och fick även sett Akers Festning, vilken jag totalt hade missat. Det var dock väldigt fint där uppe och vädret var underbart så humöret var på topp!
På kvällen gick vi hem till Hanna för att bli bjudna på en smarrig 3-rätters thaimiddag. (Ok, för min del en smarrig 2-rätters middag, den där efterrätten var lurig!)
Efter det drog vi ut på stan. Eftersom ingen av oss direkt varit ute i Oslo innan och jag är under 20 blev det lite snurrigt först, men sen hittade vi in på ett ställe som luktade tonårsfylla och lite backslick. Vi roade oss ändå så gott vi kunde och jag måste ändå säga att jag hade väldigt kul!
Söndagen blev underbart slapp. Mycket Eddie Izzard och soffliggande innan kvällen kom och Peter åkte hem till läxorna igen.

Någon annan som önskar sig en sån här härligt avslappnande weekend i Oslo? Säg till! :)

Till helgen ska jag till Sverige för att gå på min kusins bröllop. Ska även sjunga lite på festen. Känns kul men nervöst. Var längesen jag sjöng på allvar och jag är inte helt klar över hur jag ska genomföra det. Men det löser sig. Det gör ju alltid det.

Det va säkert en massa saker jag ville skriva, men jag kommer inte på dem nu.
Hasta la microsoft vista!

Förvirrad respons
Postat av: tojve

jag skrattar fortfarande vid tanken på familjen i folkdräkt!! puss på dig

2008-11-26 @ 19:10:45

Kommentera mera:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0