Skruttan på sjukan

Min älskade lilla Pepsi ligger på sjukhus nu. Hon sprang i skogen idag och kom tillbaka med ett brutet ben i ena framtassen. Mamma ringde just och berättade det.
En ortoped ska titta på henne imorgon och förhoppningsvis kan han sätta en spik, men annars behöver benet amputeras. Då inte hela tassen utan den biten. Men då måste återhämtningsbedömning göras. Om hon inte kommer kunna leva som vanligt vill inte mamma att det ska göras alls och det betyder väl avlivning då. Jag förstår och håller med henne, även om det känns helt hemskt.
Jag hoppas verkligen att det går att lösa på annat sätt. Annars kanske jag har träffat henne för sista gången.

Förvirrad respons
Postat av: h-f

haha. 12 blir det nog inte, som det verkar nu. men man vet aldrig (; jag tycker ju att 8 är så lite, så skulle jag töja till 10 tycker jag säkert att det är litet det med d; är du uppe i 12 nu eller va ?

2008-11-13 @ 19:13:06
URL: http://ishav.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0