Sanndrömma?

Jag har drömt så konstiga saker i natt.
Jag har också vaknat massa gånger med huvudet i 45-60 graders vinkel mot huvudändan av sängen. Jag krälar nämligen av någon anledning uppåt när jag sover. Jag tror att det kan bidra till att jag alltid har lite ont i nacken...

Första drömmen var något av en mardröm.
Jag satt i fängelse. Jag hade precis blivit dömd och åkt in, var där min första dag. Jag blev dömd för våldtäkt på en kille på en tågstation. Till en början visste jag inte alls hur det hela hade gått till, men desto längre drömmen gick desto mer säker blev jag på att jag var oskyldig. Jag hade ju bara flirtat lite med honom! Känslig kille...
Det var ett väldigt konstigt fängelse där man bland annat kunde sitta i väldigt avlånga rum och ibland var man tvungen att försiktigt glida över stockar i vattnet efter speciellt mönster och takter för att inte bli skjuten med laser av marsianer.
Och här skulle jag tillbringa 1½ år. Det sög, helt enkelt.

Den andra drömmen var väl mer av en  ego-boost-dröm.
Jag var på väg någonstans i en bil och jag vet att det var en hel del mer handling, men den minns jag bara väldigt små bitar av så jag drar bara det mest vesäntliga.
I bilen med mig satt även lite annat folk. Bland annat 3 svenska b-kändisar. Typ manliga programledare eller något sånt. Minns inte riktigt vilka de var, de kanske inte ens existerar, men de va unga och snygga i vart fall.
Det stora pluset; De tyckte alla att jag var toppen och ville gå ut med mig!
Så de satt där och bara prisade mig och pratade om vilket vackert leende jag hade och var jag verklige aldrig i Stockholm så att de kunde få träffa mig och oj var snygg jag var och annat dravel. Hur bra som helst!
Jag tror jag gav mig själv den drömmen som kompensation för den tidigare, inte lika trevliga, drömmen.

Men nog om det.

Ikväll ska jag på personalfest hos Ola och Linn. Ska bli riktigt roligt!
Tar med mig Hanna också, så det kan bli hur bra som helst.
Dessutom spelade Hanna, Ivan och jag Killer Bunnies igår och det var roligt, så det känns som att helgen bäddar för underverk.

Förvirrad respons

Kommentera mera:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0