Personalfest

Igår var det till slut dags för den omtalade personalfesten. Det blev en härlig kväll med lite blandade inslag, men överlag riktigt kul och trevlig.
Eftersom jag är söndagslat och inte orkar berätta mer om den tänker jag istället bara lägga upp lite sköna bilder från den...



Hanna fick platta mitt hår innan vi åkte dit. Hon blev glad. Alla blev glada. Jag kände mig fin i en timme, sedan lite obekväm...



Vi åkte hem till Linn och Ola. Det där är alltså Linn. Om ni inte hängde med på det.



Rickard jobbar i en annan C-O butik, Lars jobbar med mig och Petter är tillsammans med Emilie som jobbar med mig



Ola och jag. Ola är lång. Ola är min Norge-bästis.



Gott gäng!
Jag, Erik, Ivan, Marius, Tore, Rickard, Lars, Emilie



Det var vart fall inte jag som fes...



Här försöker Ivan lära Erik att dansa. Med blandat resultat.



Linn försöker väcka Steins begär. Dessvärre lutar han inte åt det hållet.
Han äter från andra sidan kakan, if you catch my drift.
Han spelar för den andra laget, om du hänger med.
Ja, han är homosexuell, alltså.
Bög.



Som tur var lyckades hon bättre med Ola :)



Efter ett tag tröttnade mitt hår på att vara rakt och gick tillbaka till sin naturliga form.
Roligt var att hälften av gästerna inte fattade hur det gick till.



Marius a.k.a. Gollum



Dra nått gammalt över dig...



Sist men inte minst, en liten bildserie av mig i mit essä.
Givetvis stulen från Hanna.


Visst ser vi ut att ha haft kul? :)

Förvirrad respons
Postat av: tojve

otippat nog en fest där amanda är med och där majoriteten är killar? Nämen.. jag känner igen detta! ;D

2008-11-26 @ 19:16:15
Postat av: Joel

Har jag fattat rätt?



Stein är alltså en viss sorts bladväxt? Alltså en fikus? Alltså en pojkväns pojkvän? Alltså en potentiell partner åt mark levengood? Och då inte en partner som i radiopratarpartner. Även om man väl kan vara både och.



ANtar jag...



Eller då kanske den där snubben som skrev "ett ufo gör entre" blir arg. Alltså Marks nuvarande partner.



Alltså inte radiopratarpartner... Utan partner som i pojkväns pojkvän.



Hette boken ens "ett ufo gör entre?"



Jag är uttråkad.



Märks det?



ps: Fikus är även ett gammalt mått på hur rät en vinkel är jämfört med den kurs man håller när man seglar.



ps 2: det är inte en sån fikus jag menar att Stein är.



ps 3: jag menar inte heller att Stein faktiskt är en växt.





2008-12-02 @ 12:37:58
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0