På gång

Anledningen till att det  blir så lite skrivet är att det händer så mycket.
Allting går så bra och jag har det så härligt. Vännerna är softa, omgivningen är härlig, jobbet funkar fint och jag är upptagen hela tiden.
Underbart.

Har tagit massa bilder jag egentligen vill lägga upp, men det blir liksom aldrig tid.
Kom i vart fall just hem från att ha varit på bio för andra gången på Oslos filmfestival. Såg en film med Ivan och sen blev det kaffe. Hur trevligt som helst. Förutom att jag spillde ut halva min kaffe över bordet och mina byxor. Men den söta tjejen i kassan gav mig en ny.
Wunderbar.

På lördag är det årets happening - julbordet.

Förvirrad respons
Postat av: Emily

= pizza?

2008-11-27 @ 23:07:04
Postat av: Amanda

Haha,jag frågade detsamma! :D

Nej det var rätt okay, fast inte mycket irdentlig julmat. Ingen sill, ingen jansson och sånt. Mer vanlig buffe med kött och potatis och ägg och sånt.

Men det hade vart kul om det var pizza :P

2008-11-30 @ 17:36:16
URL: http://projectoslo.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0