Tillbakastående

Vårt internet är helt sjukt dåligt. Kan knappt användas alls. Vår kabel-tv fungerar heller inte. Tror du att företaget med ansvaret svarar i telefonen? Givetvis inte...

Ursäktar för frånvaron, men inte mycket att göra när saker blir som de blir.

Var ute med ett gäng från jobbet på lönningspils igår. Svintrevligt och härligt att upptäckte fler och fler sköningar i jobbkretsen. Vissa som i butiken verkar lite reserverade och småtråkiga blommar upp och blir helhärliga efter en öl eller två. Underbart.

Nu ska jag iväg till julbord på dansklubben Edie och jag är med i. Med mig har jag inte bara dansskor och ett glatt humör, utan även en present för 20 kr och en liten personlig sak. Jag anar hopparningar och kavaljerer i mossen...

Nej nu måste jag dra. Skål för en riktigt svettig danskväll och glad lucia på er alla! :D

Förvirrad respons

Kommentera mera:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0