Tid

Herre vad tiden går fort!
Samtidigt känns det som jag varit i Sverige jättelänge nu. Jag gör någonting hela tiden och minns knappt vad jag gjorde dagen innan. Underbart och fullbokat men kunde kanske önska att jag hade lite mera tid så jag slapp stressa så och få dåligt samvete över saker jag inte får gjort.

Har samlat på mig lite bilder också som kanske kommer upp nån gång, men jag lovar inget och jag varnar i förebyggande syfte alla känsliga läsare. De är lite konstiga. Det blir lätt så när jag festar med de där pojkarna jag tycker så mycket om.

Huvudet känns lite som kola men vad som händer just nu är att jag måste packa ihop lite grejer som ska åka till Oslo imorgon med Hanna och Edie. Hanna ska köra dit grejer och Edie ska hämta hem grejer. Jättebra tillfälle för mina grejer att åka snålskjuts.

På tisdag ska jag ha släktkalas, på onsdag är det nyår och det blir väl middag/fest någonstans, på torsdag åker jag tillbaka till Oslo, på fredag är det jobb igen och på lördag är det födelsedagsfest med Oslogänget. Ser fram emot alla dagar och önskar att de vore fler.
Samtidigt saknar jag mitt Oslo-liv och mina vänner nu så det ska bli skönt att åka tillbaka också.

Dessutom ska jag folkbokföra mig.

Shit vad mitt tangentbord håler på att ge sig. Jobbigt.

Förvirrad respons
Postat av: Linn

haha och jag längtar så himla mycket efter sommaren nu! :)



Hanna verkar duktig på det där med att ge folk en spark i baken ;)

2009-01-01 @ 22:44:53
URL: http://unstylisch.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0